מדיניות:

  • דמי משלוח בעלות 20 שח עד בית הלקוח
  • הזמנה מעל 250 שח – משלוח חינם
  • אין צורך במינימום הזמנה
  • קבלת ההזמנה עד 10 ימי עסקים (בדרכ מגיעים קודם! ?)
  • רוצים שנגיע אליכם ומיקומכם לא מופיע באיזורי החלוקה שלנו?

*איסוף עצמי בכל שעות היום בתיאום מראש בכתובת: קיבוץ חפץ חיים

אנו מגיעים כמעט לכל מקום בארץ ממינימום 5-10 הזמנות בלבד!!! (שווה להזמין עם חברים ושכנים) ?

צרו איתנו קשר בפרטי, ואוטוטו נגיע ?

*רוצים לעשות מהלך שישתלם לכם?! יש לנו הצעה מפתה ? ארגנו קבוצת רכישה (חברים,שכנים,עבודה,משפחה וכו..) ותקבלו הטבות מיוחדות במיוחד עבורכם!

איזורי חלוקה:

 

 

דרום שפלה כרמל ירושלים שומרון
מיתר חולדה כרם מהרל צור הדסה
עומר כרמי יוסף עין הוד מטע
סנסנה נען צרופה נס הרים
אשכולות משמר דוד עופר מבוא ביתר
באר שבע טל שחר הבונים ירושלים
אבן שמואל חיפה
קרית גת הקריות

תקנון ביטולים והחזרות:

אנחנו בפרימיום ליום טוב דואגים תמיד לשירות ולחוויה הטובים ביותר ולאפשר לכם לשנות את פרטי הזמנתכם ואף לבטלה.
לא בכל זמן נתון הדבר מתאפשר כאמור.

ההוראות הבאות קובעות באיזה אופן ומתי תוכלו לשנות משלוחים, להחליף או לבטל פריטים ומוצרים שהזמנתם ואף לבטל כליל את ההזמנה.
כל בקשה לשינוי כאמור יש להפנות למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ למספר- 0504000308 או בדואר אלקטרוני   fruits@pritov.co.il
בעת הפניה נא לספק שם מלא, מספר הזמנה ותאריך רכישה.

לפני משלוח ההזמנה על מנת לשנות הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות עד השעה 14:00  ביום רביעי שלפניי הספקת ההזמנה.
ביטול הזמנה ניתן לבצע עד השעה 8:30 ביום השילוח.

לאחר אספקת ההזמנה
לאחר קבלת המשלוח תוכלו להחזיר או להחליף מוצרים בהזמנה הבאה, בהתאם למדיניות החזרת המוצרים המפורטים לעיל.
אתם רשאים לבטל כל הזמנה שביצעתם באתר תבליני ידעי, או חלק מן המוצרים והמצרכים שקיבלתם, ולהחזיר את המוצרים והמצרכים שרכשתם. כדי לבטל הזמנה או רכישת מוצרים מסוימים, תוכלו לעשות זאת בתיאום עם מוקד שירות הלקוחות של אתר תבליני ידעי בפרקי הזמן המופיעים מטה –

– במוצרי מזון אחרים – בתוך 48 שעות ממועד קבלת בתנאי שהם סגורים ולא נעשה בהם שימוש .
– במוצרים שאינם מוצרי מזון או טובין פסידים אחרים כמשמעם בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 עד שבועיים ממועד קבלתם בפועל.
את המוצרים תוכלו להחזיר אלינו בכתובת קיבוץ חפץ חיים ,לאחר החזרת המוצרים תזוכו במחיר ששילמתם עבורם (לא כולל דמי המשלוח).
הזיכוי יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שלכם

אם פתחתם את אריזת המוצר, השתמשתם בו או צרכתם אותו, לא תוכלו להחזירו אלא אם כן היה המוצר מקולקל.

במידה ויש בעיה במוצר, שימרו על המוצר באריזתו ומיסרו אותו לשליח בעת ביצועו החלפת המוצר או לשם קבלת זיכוי עבורו.
בכל מקרה, החזרה והחלפה של מוצרים, תיעשה בהתאם ובכפוף לכל דין, לרבות הנחיות משרד הבריאות.

חזרה לתחילת העמוד
0
    0
    סל הקניות שלי
    סל הקניות ריקחזרה לחנות